Let's Get Outa Hie !

Thursday, July 06, 2006

What's the deal with Paris Hilton met Johnny Sambora (12) - Paris klaar voor het moederschap

Paris Hilton wil graag kinderen en het liefst zo snel mogelijk. De jetsetfiguur ziet het niet zitten om op latere leeftijd in verwachting te raken. Bovendien wil ze haar kinderen vernoemen naar haar favoriete plekken, waaronder de stad Parijs.

"Diep in mijn hart weet ik dat ik een geweldige moeder zal zijn. Ik heb prachtige huisdieren, die ik goed verzorg. Ik heb het gevoel dat ik mijn kinderen veel te bieden heb."

Behalve aan de naam Paris, denkt de diva ook aan namen als Londen en China voor haar kinderen: "Hoewel, ik ken al een paar China's, dus misschien wil ik dat toch niet."

Binnen vijf jaar wil ze haar eerste kind baren: "Ik wil geen oude moeder zijn", aldus 25-jarige de hotelerfgename.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home