Let's Get Outa Hie !

Tuesday, July 11, 2006

What's the deal with Paris Hilton met Johnny Sambora (13) - Paris Hilton wil een jaar geen seks

Paris wil zichzelf graag opnieuw ontdekken. Om dat te doen kan de Hilton-erfgename niets anders bedenken een jaar lang seks af te zweren. "Ik denk dat ik op deze manier een sterker persoon word. Ik sta volledig achter de keuze om een jaar lang geen seks te hebben", zo denkt de blondine nu. "Iedere keer als ik een vriendje heb, ben ik zo romantisch. Al mijn energie gaat naar mijn nieuwe liefde, waardoor ik te weinig tijd aan mezelf besteed", aldus Paris.

One night stands zouden een oplossing bieden, ware het niet dat ze een week geleden verklaarde dat ze dat nooit wil. “Als ze je echt zien zitten, wachten ze wel,” verklaarde een hyperromantische Paris. ”Ik vind het veel te plat om zomaar met iemand in bed duiken voor een nacht. Dan nog liever een seksloos jaar.”

0 Comments:

Post a Comment

<< Home